21 Ocak 2018 Pazar

Makers Ankara Keçe Atölyesi:














Etkinliğin İsmi: Usta'dan Eğitim "Tepme Keçecilik"
Program Tarihleri: 7-14 ve 21 Ocak 2018
Saat: 11.00-14.00
Yer: Ulucanlar Sanat Sokağı
Ücret: 150 TL (3 Haftalık programı için geçerlidir. Toplam eğitim süresi 9 saattir. Eğitim boyunca kullanılacak malzemeler ücrete dahildir.)
Kontenjan: 10
Seviye: Başlangıç (Herhangi bir ön çalışma gerektirmez.)
Programa son başvuru tarihi: 4 OCAK PERŞEMBE
Başvuru için: https://goo.gl/LWxmAf
Eğitmenimizin biyografisine https://goo.gl/yLNQMT adresinden ulaşabilirsiniz.

Makers Ankara olarak Ankara'daki değerli ustalarımızla ortak programlar üretmeye başlıyoruz! Alanında uzman ve eğitim geçmişi olan ustalarımızla hem Anadolu'nun değerlerini yeni nesillere aktarmak hem de Usta-Çırak kültürüyle yeni üretenler oluşturmayı amaçlıyoruz. Bu amaçla yapacağımız ilk programımızı da gelen teklif sonrasında Tepme Keçe ile uzun süre uğraşmış, bu konuda farklı eğitim ve seminerler düzenlemiş Kültür ve Turizm Bakanlığı envanterine kayıtlı geleneksel tepme keçe ustası Yaşar Cengiz Çınar ustamız ile gerçekleştireceğiz. Şu anda Ankara Üniversitesi ve Ulucanlar Sanat Sokağı'nda çalışmalarına ve eğitimlerine devam eden hocamız ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Ocak ayı boyunca her pazar 11.00-14.00 arasında gerçekleşecek olan eğitimler sonucunda katılımcılar tepme keçe kültürünü ve keçe ile üretim yapmayı öğrenecekler. Her hafta sonunda farklı bir proje çıkararak 3 farklı proje yapma şansına sahip olacaklar.

Program:
*7 Ocak 11.00-14.00: Keçe Sanatı ve Keçe ile tablo yapımı
*14 Ocak 11.00-14.00: Keçe ile tablet çantası yapımı
*21 Ocak 11.00-14.00: Keçe ile bere ve kasket yapımı

Hiç yorum yok: